lauantai 5. helmikuuta 2011

Tunnustuksia

Blogiani on muistettu muutamalla tunnustuksella.

Tämä tunnustus saapui sekä Sumin Sörsseleistä että Irman Kammarista, kaunis kiitos teille!



Tunnustuksen sääntöihin kuuluu kertoa itsestään seitsemän faktaa. Minun faktani lähipäivistä ovat seuraavat:

1. Minä täytin muutama päivä sitten 27 vuotta, kummityttöni täyttää tänään 15 vuotta ja toinen kummityttö huomenna 11 vuotta. Olemme siis kaikki helmikuun tyttöjä.
2. Viime viikolla saimme uuden ovikyltin yhteisellä sukunimellä. Hieno. 
3. Tänään sain katkaistua neljä ompelukoneen neulaa.
4. Sain tänään myös valmiiksi neljä farkkuhametta, että yksi katkennut neula per hame...
5. Onneksi mies toi kauppareissullaan kolme pakettia neuloja lisää. On taas katkottavaa. Olen muuten oikeasti tosi taitava tuossa ompelukoneen neulojen katkomisessa ja vääntelyssä.
6. Olen juonut tänään liikaa coca colaa. Pitkästä aikaa.
7. Oikeastaan tänään olisi pitänyt tehdä ihan muuta kuin ommella, mutta ei huvittanut, ja päätin olla armollinen itselleni. Huomenna sitten...


Tämän toisen tunnustuksen sain jo kauan kauan sitten Mummu Ruususelta sekä Sanna-Marin Räpellyksistä. Kiitokset hurjasti teillekin!
Olen niin ahneella päällä, etten jaa näitä kumpaakaan eteenpäin, vaan pidän nämä tällä kertaa tiukasti itselläni. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tai ajatuksesi ilahduttaa aina. :)